Tema: Re: Q: internetiniai skelbimai-sukciavimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-06 23:28:05
Geriau aisku paciam parodyti iniciatyva ir surinkti kiek imanoma daugaiu
info paciam. Jei nepateks i specializuota skuriu, tai kai teko susidurti su
nuovadu pareigunais, kvalifikacija siuo klausimu tikrai nekokia.
O ne per valdiskas imones tvarkymas nebutinai probleminis, ypac, kad tokie
veikejai turbut ir skųstis nelabai linke.