Tema: Re: Q: internetiniai skelbimai-sukciavimas
Autorius: Skersinis
Data: 2009-05-07 15:12:41
Jei 150 lt - niekingi pinigai - tai kam skųstis viešai. Kaip suprantu
atsiranda  visokių "viarslininkų"
kurie apgaudinėja žmones ne po milijoną, bet po nedaug. Bet apgauna
pakankamą masę žmonių ir uždirba tikrai ne taip mažai. O atsakyti  -
nereikia, nes niekas nesiskūs, o jei ir pasiskūs keli - tai policija nieko
gali nedaryti, o jei ir padarys,  - gražins tau tuos "niekingus " pinigus".
Kitą kart bus gudresni, ir apgaus smarkiau. gal ir tave patį, tavo šeimos
narius, draugus. Ir mokės labiau pasislėpt.  Dusint tokius reikia kol
kvėpuoja ir kuo anksčiau, tuo geresnis rezultatas. Visiems