Tema: Re: del skolos
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-07 14:19:41
tai beda tame ir yra, kad susitarimas zodinis, o pinigai tai popieriniai :)
O ir kaip tu ta zodi prisegsi prie bylos? Su kuo buvo sutarta ir kas buvo sutarta? Gal tas asmuo jau nebedirba imoneje, ar jis neturejo net teises priimti tokio sprendimo ir t.t. Cia tik bus mano zodis pries tavo zodi. Ir kaip nuspresti kieno zodis turetu buti teisingesnis? Reikia savo zodzius kazkaip pagrysti, imone bent jau kakoki popieriuka turi kur matosi kad isduotas avansas, o ka tu pasakysi? Pasirasei po avansu, o dabar aiskini, kad paskola. Tikriausiai avansa jau issvaistei ir nebegali atlikti darbu, todel ir suki uodega, nenori atiduoti pinigu ar atlikti darbu.
Tai dabar belieka tik dzentelmeniskai susesti ir is naujo susitarti. (beje, tiek rasytines tiek zodines sutartis juk galima keisti :)

T:)