Tema: Re: del skolos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-06 12:26:59
Niunsas toks - skola bus tvarkoma ne pagal tai, kaip kalbeta, o pagal tai,
kaip parasyta.

Variantai.

Susitari graziuoju del grafiko, ji pasirasai ir jo laikaisi. Nera ka
komentuoti.

Ijungi durniu. Čia nepaskola, nieko neskolingas, pinigus panaudojau įmonės
reikmėms. Dvi galimos pabaigos. Pirma - tu idealus ir šaltakraujis melagis,
gerai žinantis istatymus, galintis tinkamai save atstovauti teisme ir
nepadarysi jokios kliurkos. Tada tu nieko neskolingas. Antra - tave pagauna
meluojanti ir priremia su irodymais. Dziuveseliu mes tada gal tau neneshim,
bet gyvensi idomiai. Paskola be abejo grazinsi ishkart - atneshi ant
lekstutes melynais krasteliais isikandes ja i dantis.

Nueinat i teisma, pripazisti skolos fakta, bet prasai nustatyti protinga
prievoles ivykdymo termina. Manau, kad tai nebus septynios dienos, bet
tikrai ir ne keturi metai. Idealus atvejis - taikos sutartis. Nes irodyti,
kad nemokus nelabai sugebesi - turi nekilnojama turta, bei pajamas (bankas
gi paskola tau dave).

Imone pasuka reikala taip, kad tai netinkamai iforminta paskola ir praso
taikyti restutucija. Jei teismas sutinka - tau blogai.  Jei nusprendzia, kad
tai buvo paskola - zr. ankstesni punkta.