Tema: Re: del teises i snukio atvazda
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-27 07:27:34
Tai yra policija turejo pareikalauti, kad butu rodomi neuzmozoti veidai?

"Julius"  wrote in message news:odrrtf$9u1$1@trimpas.omnitel.net...

"ManXP" <man@giliai.px> Wrote in message:
> Kuo susije TV ir policijos noras dirbti? Mazdaug jeigu kazkas is TV gavo
> video, ji paredagavo pagal savo asmeninius norus ir parode ziurovams, tai
> nuo to keiciasi istatymai arba tai, kaip dirba policija?

Turėjau omenyje tai, kad rodo užmozotus veidus kad niekas
nepažintu, o patys laksto po apylinkes su nuotrauka ir klausinėja
gyventoju, ar gal būt kas nor pažysta atšalėlius. Juk parodzius
per TV visuomenė staigiai atpažintu. Paieškos procesas būtu
ženkliai trumpesnis ir mažiau sąnaudų reikalaujantis.
Sakiilai per mordaknygę paviešino neužmozotus snukius. O kodėl per
TV neviešina. Juk tą socšūdą ne visi naudoja. O be to gal ir man
yra svarbu kokio brudo reikėtu saugotis ateityje. Juk jų
neuždarys amžiams. Ir kažkada jie vėl lys į kokius nors namus.

--
storas