Tema: Re: del teises i snukio atvazda
Autorius: Gintas
Data: 2017-04-24 11:50:19
pabelsk i medi......
Ten ilgos reklamos, taciau imesciau kokia laida suradęs. Bet tikrai-filmuoja visus traukiamus is mašinos. O istrauktasis juk gali buti nieko dėtas?  Nu paėme chebra merginas, stovincias salikelėje pavezet. Jos cia ka, nusikalteles, kad paskui jas, istemtas iš nestojusios mašinos,  per TV tėvams rodyt laidoje "farai"?