Tema: Re: del teises i snukio atvazda
Autorius: Glebas
Data: 2017-04-24 11:30:40
Pasiveja nestojantį...
Na ir patikrina visus, nes nestojo.
Ar nors kartą pačiam, būnant keleivio vietoje ir nei pačiam, nei
aplinkiniams nieko neprisidirbus, liepė pūsti, ištraukė iš mašinos, mušė
per kepenis?
Ar čia iš tos serijos, kur dabar aktualus ir apkalbamas, kur estai
taranavo nieko dėtą motociklininką, kuris kaip tik bandė sustoti, tik
policininkai-žvėrys to neleido padaryti?
Ar man sekasi, kad nei karto gyvenime nei vienas pareigūnas nereikalavo
ir nedarė nieko panašaus į tai, kas rodoma per visokius "farus"?
Sakau gal dėl to, kad nedarau nesąmonių ir neprisidirbinėju?