Tema: Re: KET, motorinis dviratis
Autorius: Rrr
Data: 2016-07-29 02:51:35
Durni pas mus istatymai, kaip ir kai kur kitur. Geras pavyzdys:

Mopedui/motoroleriui teises galima gauti nuo 15 metu, uztenka islaikyti
teorija, praktikos nereikia visiskai.

Norint sesti prie automobilio vairo, turi islaikyti teorija ir dar
atvazineti 30 akademiniu valandu.

Gatve ta pati, eismo sudetingumas tas pats, taisykles tos pacios,
mopedas pavojingesne TP (pagal mane), i gatve islenda vaikas niekada
realiai joje nevairaves, tik paskaites knygute ir pamaige mygtukus ant
kompo. Cia viskas ok? Kur logika?

O cia b..., atsiprasant, sauges zmogus, negali pravaziuot saligatviu su
zaislu... Kas per daug, tas per daug.

Jeigu rimtai, tai realiame gyvenime nemaciau motorolerio, kuris vaziuotu
tik 45, ne daugiau. Dviraciu galiu isminti iki 46 tik koju pagalba pats.
Bet kuris el. dviratis realiai vaziuos daugiau negu 25.

Kitaip tariant, siti istatymai yra tam, kad esant norui, galetum prie
bet ko prisipi..ti ir padaryti is jo didziausia nusikalteli, nes jie
biski prasilenkia su realybe.