Tema: Re: KET, motorinis dviratis
Autorius: Rrr
Data: 2016-07-25 19:46:03
Niekas cia nekalba apie medinius ribotuvus, varikliuose gaudausi,
padayrti galima normaliai.

Man idomu, kur konkreciau galiu su juo nuvaziuot ir pasimatuot, kad
gauti sertifikata, kad jis neviršyja galios ir greicio? Ta prasme, kad
ta pazyma "sueitu" jiems. Registruoti nepraso, tai dokumento, kaip
supratau, irgi nereikia jokio.

Nes nu, jeigu rimtai, tai ir kiekvienas motorinis dviratis skris daugiau
negu 25 ir nei vienas is ju tokio dokumento netures, kad mazdaug
maksimum 25 ir 750 W. As kalbu apie normalu padaryma, tarkim net
vazinejimui nepilnameciam vaikui, su normaliu, veikianciu ribojimu, su
salyga, kad net jeigu paimtu pamatuoti, viskas butu tvarkoj ir ne
medvarsciais prisukta ir ne ant gazo troselio ribojimas.