Tema: Re: KET, motorinis dviratis
Autorius: Tomas
Data: 2016-07-26 01:49:33
Niekam neidomu. Yra taip, kaip parashyta dokuose. Neidomu kaip ir kiek esi ishardes, jei dokuose parashyta kad 1 kw - tai ok, nieks nekreips demesio jei ten ikishi 5 ar 10 ar 20 kw, galbut. O kad 1 kw parashyt dokuose, tau bus reikalinga ekspertize, o kad ja susitvarkyt - tikriausiai lengviau ishmest ta zhaisla. Jis skirtas pievelej aplink nama nuosavoj valdoj vazhinetis, o ne bendro naudojimo keliais. Su vaikishka akumuliatorine mashinele gi nevazhineji gatvem, ane?