Tema: Re: KET, motorinis dviratis
Autorius: Gintas
Data: 2016-07-25 20:29:46
Bendra praktika tokia:

Tobulini, paskui transporto priemone pristatai gamintojo igaliotam atstovui, kuris daro tamstos apmoketa ekspertize ir jos isvadas suraso i popieriu, ant kurio veliau uzdeda savo spauda.

visais kitais atvejais, viskas priklauso nuo transporto priemone sustabdziusio pareiguno poziurio. Taciau pats pagalvok, o jei vaikas su tokiu mociku netiketai issoks i gatve ir bus furos vairotojo nepastebetas, nes leks greitai ir zemesnis nei furos ratas?