Tema: Re: Kodel ant banko korteles nera rasomi el. bankininkystesslaptazodziaiirkortelesPIN?
Autorius: svyt
Data: 2016-07-23 09:04:54
Magnetine juostele ypac lengva dubliuot, ten tik vienas takelis,
 be apsaugos kodu, dirbau imonej kuri gamino korteles kazkada, as
 visas debetines prasieinu su magnetu kad ana butu neaktyvi,
 tuomet pavogus kortele be pino fig pasinaudosi.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/