Tema: Re: Kodel ant banko korteles nera rasomi el. bankininkystes slaptazodziai ir korteles PIN?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-07-20 09:19:53
CVV kodo pagrindine paskirtis - apsaugoti nuo duomenu baziu nupizdinimo is
pardavejo. Tiksliau - nuo sunkiu pasekmiu.

Pabandysiu elementariu pavyzdziu. Jei kazka pirktum pas mane su kortele as
tave uzklausiu korteles numerio, datos, vardo pavardes ir cvv. CVV
panaudosiu tik korteles patikrinimui isdavusioje istaigoje per savo korteliu
charginimo serviso teikeja. Taciau CVV saugoti man pas saves nereikia - jei
kils diskusijos del tranzakcijos, man pilnai uzteks duomenu be cvv ir info
apie tai, kad as ta koda tikrinau. Todel jei kas pavogs musu imones duomenu
bazes be cvv, klientams tai tures mazesnes pasekmes.

"gopenzo"  wrote in message news:nmm3vq$r81$1@trimpas.omnitel.net...

taip, tavo rašliavoje yra tiesios. bet čia sakyčiau yra kiekvieno asmeninis
reikalas. gali naudotis paprasta kortele ir turėti atskirą kortelę
atsiskaitymui internete, plius (gal) galima užblokuoti atsiskaitymus
internete kreditine kortele ir atblokuoti tik kai reikia ir t.t. ir t.t.

kortelių dabar realiai niekam niekas neduoda į rankas ir neduoda jų kažkur
nusinešti, taip kad galima užklijuoti CVV kodą ir niekas jo nesužinos :)

nu vienu žodžiu, man irgi keista kodėl CVV kodas yra ant pačios kortelės.
bet kad ir jis ten nebūtų, tada išlieka tikimybė, kad suvedus duomenis
kažkur internete juos kažkas nupizdins. o kaip apsisaugoti nuo to?

beje, neužilgo atsiras (o gal jau yra) bekontaktės kortelės, kuriom net
pinkodų rodos nereikės (atsiskaitymams iki kažkurios sumos).