Tema: Re: Kodel ant banko korteles nera rasomi el. bankininkystes slaptazodziaiirkortelesPIN?
Autorius: Rrr
Data: 2016-07-18 19:44:11
Tai kad man rodos tik kodo su vardu/pavarde/numeriu neuztenka. Tam
reikia PIN, kuris paprastai ant korteles nerasomas ir kuri dabar tu gali
pasikeist bankomate. Tau ikisus kortele i aparata, ten, manau,
nuskaitoma daugiau duomenu ir sutikrinama su banke esanciais duomenim.
Jeigu kalbam apie kredito kortele, kur gali atsiskaityt internetu ir
pan., tai cia kita tema. Kodel ten viska raso ant jos, iskaitant ir CVV
man irgi keista, kadaise nerasydavo.