Tema: Re: Kodel ant banko korteles nera rasomi el. bankininkystesslaptazodziaiirkortelesPIN?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-07-19 13:45:45
cia priklauso nuo shop'o, ar jis dalyvauja saugaus atsiskaitymo
sistemoj. jeigu nedalyvauja, tai gali netgi isjungti saugaus
atsiskaitymo f-ja savo bankininkysteje, vistiek tokiame shope
atsiskaityt pakaks duomenu, esanciu ant korteles. o vagiukai tikrai zino
tokius shop'us, kurie nedalyvauja saugaus atsiskaitymo sistemoje.