Tema: Re: metalinis kuolas mano zemeje (vandenyje)?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-07-01 11:02:49
Kokia problema nori isspresti? Netenkina, kad kazkas plaukioja po tavo
vandens dali ar sukelia kitus nepatogumus?

"fenix@w"  wrote in message news:nl53p4$7gi$1@trimpas.omnitel.net...

2016.07.01 05:44, Antropo rašė:

> Man atrodo, kad blogai formuluoji klausima.
> Turetu buti "ar turiu teise pastatyti labai saugia ir is toli aiskiai
> matoma uztvara, kuri tikrai nesugadins kaimyno inventoriaus ir jokiu budu
> neprakiurdys valties su mazameciais vaikais"

teisiskai tai vienodas dalykas. issireiskimas neiskraipo faktu ;)
siaip tai jo, butent tai ir norejau parasyt - tik ta uztvara turi buti
atgrasanti, o kaip tai padaryt neisivaizduoju. Cia kaip kiemo tvora su
astriais strypais i virsu - uzmust tikrai gali jeigu lipsi per ja ir
pasimausi ant pilvo.