Tema: Re: metalinis kuolas mano zemeje (vandenyje)?
Autorius: Lavonas
Data: 2016-06-27 01:11:06
Man atrodo, kad uztektu burbulu juosta pasidaryti.

"fenix@h"  wrote in message news:nkmao6$3ti$1@trimpas.omnitel.net...

turiu klausima: yra sklypas, i to sklypo teritorija ieina ir vandens
gabalas. greta irgi yra keletas sklypų, kuriu sandara tokia pati - yra
padalintas tvenkinys ir zeme salia jo, kiekvienam sklype yra krantas +
vanduo.

sklypo kaimynas uzsiima komercine veikla, nuomoja vandens dvyrkas,
klientai plaukioja po mano teritorija. ar as turiu teise pvz ikalti
metalinius kuolus (ar jie sugadins kaimyno inventoriu ir prakiurdys
valti su mazameciais vaikais - man kaip ir px...) vandenyje lygiai ties
savo sklypo riba vandenyje? aciu.