Tema: Re: metalinis kuolas mano zemeje (vandenyje)?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-06-27 08:48:49
2016.06.26 18:48, LabaiNespauda rašė:
> O vanduo tavo ar vistik tas gabalas turi visu buti?
> Koks vandens statusas?

vanduo yra didelis prudas (~6ha), ir sklypo paskirtis yra "kita" ar
kazkas pan. tikrai ne "žemes ukis" ar pan. sklypas toks ir yra: kazkiek
procentu vandens, kazkiek zemes, yra procentines reiksmes, del sito
tikras. tiksliai mazdaug taip: 30x90m, is abieju pusiu krantai. zemes
max 30%, ir taip 4-5 sklypai. vienam is tu sklypu kaimynas uzsiima
veikla, kuri vyksta ne tik jo plote, bet ir visame kitame prude,
sklypas gimines, tai tiksliai popieriu siai minutei kopijos neturiu.