Tema: Re: metalinis kuolas mano zemeje (vandenyje)?
Autorius: st
Data: 2016-06-27 15:36:18
tai gal jis nezino, kad tai kazkam yra problema?

"fenix@w"  parašė naujienų news:nkr68g$e1m$1@trimpas.omnitel.net...

2016.06.27 15:07, Bronco rašė:

> Geriau būtų su tuo komerciniu kaimynu gražiuoju kažką susitart, tarkim,
> dėl kažkokios bent moralinės kompensacijos (pvz. jog ir tavo svečiai
> gali nemokamai paplaukiot tais dviračiais), nes kitu atveju greit visas
> ežeriokas bus burbulų juostuose, o kaimynas reklamuos atrakcioną
> "Plaukiojimas vandens dviračiais labirinte!". O taip dar daugiau klientų
> prisivilios :)

mintis gera. minusas, kad kaimynas iniciatyvos nesiėmė, apsauga nuo
įsibrovimo į mano sklypa savo sklype nesirūpina ir instruktažo klientams
nepraveda. tai kaip ir mažų mažiausiai negražu, right?