Tema: Re: Anstolio veiksmai
Autorius: tds
Data: 2016-06-30 11:23:12
Tada kaip suprantu, pasirinkau prasta antstoli, kuris dirba nepilnai.
Kaip priversti ji dirbti? Dabar pas ji taktika tokia, kad "kreditorius
iskels bankroto byla, toliau visa reikala perims bankroto
administratorius ir mano darbas bus baigtas". Speju, kad anstoliui
paprasciau dirbti su tokiais skolininkais, kur tiesiog arestuoja
saskaita, nurasineja iplaukiancius pinigus ir viskas. Mano atveju
daugiau darbo :)