Tema: Re: Anstolio veiksmai
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2016-06-29 08:08:04
Kaip suprantu, skola kilus is darbo santykiu. Jeigu taip, nereikia jokiu 30
d.
Galios aisku skiriasi, bet ju ir paskirtis kita. Seip jau, administratorius
tiesiogiai
negali imtis prievartos veiksmu, o ta gali antstolis.
Antstolis galo daug, bet dazniausiai nenori, tingi ir daro tik tai, ka praso
kreditorius,
be savo iniciatyvos.