Tema: Re: Anstolio veiksmai
Autorius: tds
Data: 2016-06-28 16:11:17
Yra issiustas "patvarkymas, kad turtas arestuotas", bet jis ir toliau
guli pas skolininka. Anstolis argumentuoja tuo, kad "as neturiu vietos
su sandeliuoti". As buvau pats susiorganizaves vieta kur saugotis, bet
nuvykus paimti, kaip ir minejau, buvo pasiulyta eiti i visas keturias
pasaulio puses. Viskas tuo ir pasibaige. Siuliau kviesti policija (jei
taip galima) ir su policijos pagalba paimti turta, bet antstolis
uzprotestavo, kad nereikia policijos, paliekam turta jiems toliau.
Istorija tesiasi...