Tema: Re: Anstolio veiksmai
Autorius: tds
Data: 2016-06-28 23:25:26
Tai man didziausias idomumas kiek anstolis gal ir privalo daryti.
 Dabar arestuotos saskaitos, kasa, turtas. Issiusti dokumentai
 potencialiems skolininko mano nurodytiems partneriams, kad visi
 mokejimai butu daromi anstoliui. Arestuotas turtas yra pas
 skolininko, jo geruoju neatiduoda. Dabar yra  issiustas
 skolininkui pranesimas apie ketinima iskelti bankroto byla,
 tiesiog laukiam 30d kada galesiu nesti pareiskima i teisma.
 Anstolis motyvuoja tuo, kad bankroto administratoriai turi
 daugiau galiu, ir jie efektyviau "ismus" pinigus... Kiek tiesos
 tame? Man svieciasi, kad mano situacija jam per sudetinga ir jis
 bando kazkaip nusiimti nuo saves.

--
T :)

----Android NewsGroup Reader----