Tema: Re: Kas būna, jei pasirašius auto pirkimo-pardavimo sutartį pardavėjas neišregistruoja auto?
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-25 22:59:48
nu tai online matosi apribojimai.

"LabaiNespauda"  parašė naujienų news:nanpe0$l5j$1@trimpas.omnitel.net...

Reali situacija su bankrutuojančios įmonės mašina.
Pardaviau kirgizams sunkvaežimį, tikėjausi, kad viskas įstatymiškai ok.
Pasirodo, teismas, turėjęs nuimti visus areštus pamiršo/bbd ar dar kažkas
tokio.
Ir px, kad neturi taip būti. 3 savaites kirgizai neišvažiavo, tiek laiko p
protą.
IMHO, tikrinti labai svarbu.