Tema: Re: Kas būna, jei pasirašius auto pirkimo-pardavimo sutartį pardavėjas neišregistruoja auto?
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-25 18:49:35
jo, krenksht. mano diedukas sakydavo: kudakuoja, o kiausiniu nededa.
Regitra, jei masina jau registruota, netikrins-nematys nieko daugiau, nei
pats gali matyt. Gal savo, gal nesavo - i popierius paziurek ir bus aisku,
jei ne savo - tada aiskinkis ir tampyk po Regitras. Ka jus veiksit ten prie
to langelio, jei ne savo masina parduoda?
5 minutes per visokius botanikus kaip taisykle daznai isvirsta i 1,5 val.,
siaip pastebejimas.
As uz 30keu buna perku nei mates, nei uostes nei pardavejo, nei masinos
gyvai, miltais netriedziu.

"Pjero"  parašė naujienų news:nan9oh$fm0$1@trimpas.omnitel.net...

tavo sranas ramumas tinka kai karutus štukinis (~1000€)

pats pirkdamas  už 30k € pasitikėtum kailiu, kuris gal visai ne savo
mašiną  stumdo???
gal žmonos, gal draugo kuris nieko apie tai nežino.

Idealu: stoji Regitroj prie langelio pardavėjas+pirkėjas 5 min - naujas
texnikinis

atsibašliuoji ir viso gero
arba € prieš Regitrą