Tema: Re: Kas būna, jei pasirašius auto pirkimo-pardavimo sutartį pardavėjas neišregistruoja auto?
Autorius: Kurmis
Data: 2016-02-25 22:11:36
yra toks navarotas, kuri man perekupas deste.
pirko masina. dokai viskas yra, pardavimo sutartis ir realus savininkas
atitinka. regitra nedirba tuo laiku. susirasai PP sutarti, pasirasai ir
issiskirtai.
kita diena varai laimingas prie langelio, o ten sako mikas riurke su ta
auto, neregistruosim nes uzdeti apribojimai. wtf? kokie? ogi buvo arestas ar
ikeista ta masina.
uztat man pasirode truputi keista, kam perekupui reikalinga plansete su
intiku, galvojau cia jau taip pazenges diedas su IT skelbimus seka. pasirodo
regitros pulapi info tikrinasi, nes auto su apribojimais tik srotas
teperka...
gal yra dar kokiu slaptu akmenu situose vandenyse, nezinau, bet vat
pasitaiko nemalonumu, kuriu galetum ir nezinot.
Kurmis