Tema: Re: Kas būna, jei pasirašius auto pirkimo-pardavimo sutartį pardavėjas neišregistruoja auto?
Autorius: Kurmis
Data: 2016-02-25 16:17:16
patikek, buvo man gyvenime tokia situacija, kai puse metu nenorejo
isregistruoti masinos.
pats kol nepabuvau tokioj situacijoj, nesusimasciau kaip tai bjauru.
pirkau modeli, kuri reikejo sutvarkyti, apdrausti ir technikine pravaryti.
chazeinas tipo sedi angluose ir vis pazadais maitina. per toki zasina as
nusipirkau kita masina ir spejau pradet eksploatuoti naujaji modeli.
senaja teko parduoti kai tik anas palaimino regitroje. zodziu kabi su
masina, kuri lyg ir tavo, bet realiai tas baltas popieriukas mazai ka groja,
pries orginalius dokus.
Kurmis