Tema: Re: Nesinaudokite DHL
Autorius: KEdas
Data: 2015-10-22 07:57:55
Ne visi kaime gyvena, nečiochnutas pyzdintojau. Man iki pašto tėra 400 
metrų, tad laiko gaišimo yra gerokai mažiau nei laukiant DPD ar kitų, 
kurie vis „neranda“ kam atiduoti siuntą, o paskui derinant telefonu 
laiką ar važiuojant apie 10km atsiimti siuntos iš DPD ar DHL bazės ir 
ten laukiant purvinoje sargo būdelėje, kol siuntinį suras.

2015.10.22 06:28, monaxas rašė:
> Tu realiai čiochnutas:
> jam geriau pyzdint iki pašto, gaišt laiką, užuot gavus daiktą į rankas. Pyzdiec.
>
>
> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:n08b5f$3k7$1@trimpas.omnitel.net...
>> Būtent todėl čia ir parašiau. Tegul jie greičiau išnyksta iš LT.
>> Man, kaip gyventojui, patogiausia pristatymo tarnyba yra Lietuvos
>> paštas. Paliko raštelį pašto dėžutėje>sau patogiu laiku nuėjai į
>> artimiausią pašto skyrių>prekes pasiėmei. Jokių laukimų, budėjimų prie
>> lango, susitikimo laiko derinimo ir pan.
>>
>>
>> LabaiNespauda rašė:
>>> IMHO, jeigu nesugeba laiptines uzraktu iveikti, tada isviso tokia
>>> tarnyba negali uzsiimineti siuntu pristatymu.
>>>
>>>
>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>>> news:n08asc$3hi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Man tą numerį nurodyti visai nesunku, tačiau tai pirmas toks atvejis
>>>> per 5 metus. O jebėjus telefono neprašo, matyt, irgi ne be reikalo.
>>>> To numerio kažkodėl reikia tik DHL'ui.
>>>>
>>>> monaxas rašė:
>>>>> Nesipykit, vaikai.
>>>>> Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr
>>>>> adreso laukelyje.
>>>>> Nu bet kiekvienam savo.
>>>>>
>>>>> KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu
>>>>> parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą
>>>>> vietoj to kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos
>>>>> kontekste? Man šiaip įdomu, gal aš čia apatinius baltinius
>>>>> demonstruoju?
>>>>>
>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>>>>> news:n0812r$u4t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Bet tu ir dundukas...
>>>>>>
>>>>>> Dainiushas rašė:
>>>>>>> jomajo.....babajuj negalima kedo telefono matyt.....verkiu :D
>>>>>>>
>>>>>>> On 10/21/2015 3:01 PM, KEdas wrote:
>>>>>>>> DPD anksčiau irgi krėtė triukus, kai net nepaskambinę į duris ant jų
>>>>>>>> užklijavo lapelį, kad manęs nerado. Aš tuo metu sėdėjau namie. :)
>>>>>>>> Tada jų valdžia bendravo labai kultūringai ir net apmokėjo siuntimo
>>>>>>>> išlaidas (130Lt).
>>>>>>>> Su DHL nieko panašaus nebuvo. t.y. jų tetos net klaidos nepripažino,
>>>>>>>> apkaltino mane ir siuntėją, kad nenurodėme kontaktinio telefono. O
>>>>>>>> jebėjuje juk net nėra kur jį oficialiai įrašyti, tai negi jebėjus
>>>>>>>> dėl
>>>>>>>> DHL turi versti pardavėjus uždavinėti pirkėjams papildomus
>>>>>>>> klausimus? Be
>>>>>>>> to, telefono Nr, pateiktas kartu su adresu, yra asmens duomenų
>>>>>>>> apsaugos
>>>>>>>> subjektas ir visokiuose babajų terminaluose neturėtų atvirai
>>>>>>>> matytis,
>>>>>>>> tad ir ant siuntinio įpakavimo negali būti rašomas.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> monaxas rašė:
>>>>>>>>> Nu ir?
>>>>>>>>> DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas.
>>>>>>>>> Hermes+DPD tandemas.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>>>>>>>>> news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo
>>>>>>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau
>>>>>>>>> važiuoja atgal.
>>>>>>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu,
>>>>>>>>> reikės
>>>>>>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs
>>>>>>>>> neinformavo, kad
>>>>>>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą:
>>>>>>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant
>>>>>>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė
>>>>>>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė,
>>>>>>>>> tai jie
>>>>>>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo
>>>>>>>>> nurodytas kontaktinis telefonas
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Pastebėjimai:
>>>>>>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta
>>>>>>>>> telefono.
>>>>>>>>> DHL teigia, kad jis privalomas.
>>>>>>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba
>>>>>>>>> įeiti
>>>>>>>>> į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia
>>>>>>>>> susisiekti.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Čia tracking info: