Tema: Re: Nesinaudokite DHL
Autorius: monaxas
Data: 2015-10-21 17:22:49
Nesipykit, vaikai.
Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr adreso laukelyje.
Nu bet kiekvienam savo.

KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą vietoj to kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos kontekste? Man šiaip įdomu, gal aš čia apatinius baltinius demonstruoju?