Tema: Re: Nesinaudokite DHL
Autorius: Signalizacija
Data: 2015-10-21 18:41:49
patnka su prasmirdusiais pencinykais stovet eilutėj?

On 2015.10.21 18:31, KEdas wrote:
> Būtent todėl čia ir parašiau. Tegul jie greičiau išnyksta iš LT.
> Man, kaip gyventojui, patogiausia pristatymo tarnyba yra Lietuvos
> paštas. Paliko raštelį pašto dėžutėje>sau patogiu laiku nuėjai į
> artimiausią pašto skyrių>prekes pasiėmei. Jokių laukimų, budėjimų prie
> lango, susitikimo laiko derinimo ir pan.
>
>
> LabaiNespauda rašė:
>> IMHO, jeigu nesugeba laiptines uzraktu iveikti, tada isviso tokia
>> tarnyba negali uzsiimineti siuntu pristatymu.
>>
>>
>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>> news:n08asc$3hi$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Man tą numerį nurodyti visai nesunku, tačiau tai pirmas toks atvejis
>>> per 5 metus. O jebėjus telefono neprašo, matyt, irgi ne be reikalo.
>>> To numerio kažkodėl reikia tik DHL'ui.
>>>
>>> monaxas rašė:
>>>> Nesipykit, vaikai.
>>>> Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr
>>>> adreso laukelyje.
>>>> Nu bet kiekvienam savo.
>>>>
>>>> KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu
>>>> parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą
>>>> vietoj to kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos
>>>> kontekste? Man šiaip įdomu, gal aš čia apatinius baltinius
>>>> demonstruoju?
>>>>
>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>>>> news:n0812r$u4t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Bet tu ir dundukas...
>>>>>
>>>>> Dainiushas rašė:
>>>>>> jomajo.....babajuj negalima kedo telefono matyt.....verkiu :D
>>>>>>
>>>>>> On 10/21/2015 3:01 PM, KEdas wrote:
>>>>>>> DPD anksčiau irgi krėtė triukus, kai net nepaskambinę į duris ant jų
>>>>>>> užklijavo lapelį, kad manęs nerado. Aš tuo metu sėdėjau namie. :)
>>>>>>> Tada jų valdžia bendravo labai kultūringai ir net apmokėjo siuntimo
>>>>>>> išlaidas (130Lt).
>>>>>>> Su DHL nieko panašaus nebuvo. t.y. jų tetos net klaidos nepripažino,
>>>>>>> apkaltino mane ir siuntėją, kad nenurodėme kontaktinio telefono. O
>>>>>>> jebėjuje juk net nėra kur jį oficialiai įrašyti, tai negi jebėjus
>>>>>>> dėl
>>>>>>> DHL turi versti pardavėjus uždavinėti pirkėjams papildomus
>>>>>>> klausimus? Be
>>>>>>> to, telefono Nr, pateiktas kartu su adresu, yra asmens duomenų
>>>>>>> apsaugos
>>>>>>> subjektas ir visokiuose babajų terminaluose neturėtų atvirai
>>>>>>> matytis,
>>>>>>> tad ir ant siuntinio įpakavimo negali būti rašomas.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> monaxas rašė:
>>>>>>>> Nu ir?
>>>>>>>> DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas.
>>>>>>>> Hermes+DPD tandemas.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>>>>>>>> news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo
>>>>>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau
>>>>>>>> važiuoja atgal.
>>>>>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu,
>>>>>>>> reikės
>>>>>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs
>>>>>>>> neinformavo, kad
>>>>>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą:
>>>>>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant
>>>>>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė
>>>>>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė,
>>>>>>>> tai jie
>>>>>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo
>>>>>>>> nurodytas kontaktinis telefonas
>>>>>>>>
>>>>>>>> Pastebėjimai:
>>>>>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta
>>>>>>>> telefono.
>>>>>>>> DHL teigia, kad jis privalomas.
>>>>>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba
>>>>>>>> įeiti
>>>>>>>> į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia
>>>>>>>> susisiekti.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Čia tracking info:
>>>
>>
>