Tema: Re: Nesinaudokite DHL
Autorius: KEdas
Data: 2015-10-21 23:25:00
Ne visi yra samdomi ar dirba pastovioje vietoje. Kiti į darbą ne
automobiliu važinėja, tad krovinius VT vežiotis visai nedžiugina. Dar
kiti dirba gamyklose su keliais šimtais darbuotojų, tad nelabai aišku
kas tas siuntas turi periminėti. MKN tam ir yra paštas, kad pristatytų
ten, kur sutarta, o ne telefonu reikalus derintų. O jei gauna siuntą su
nepakankamu info kiekiu, tai tiesiog reikia nepriimti, o ne siuntinėti
krovinį pirmyn-atgal.