Tema: Re: reikia pagalbos del bendrijos naikinimo
Autorius: pjezo
Data: 2009-04-07 08:36:02
1. taip.
2. todel kad paskola eme bendrija o ne ex bendrijos narys asmeniskai.
3. panasiai. bendrija skolinga bankui, ex skolingas bendrijai. bankas neturi "tiesioginio" reikalavimo teises i ex
4. bendrija turi grazinti. jus bendrijos nariai. todel jus atsakote uz bendrijos isikolinimus.
5. kaip tai isivaizduojate? bendrija ne UAB, bankroto procedura, tokia kaip UAB nebutu taikoma.
6. taip, imanoma. taciau pasekmes bus tokios:
    - visi isipareigojimai jums liks, turesit toliau moketi
    - bendrijos nauji isipareigojimai irgi jum teks, vien del to kad turite patalpa tame name
    -neteksit balso teise
Rezultatas- lieka visi isipareigojimai ir netenkate teises dalyvauti priimant jus lieciancius sprendimus.
7. del isstojimo jau paaiskinau. del neskaidriu procesu- karta per metus buna ataskaitinis. galit siulyti keisti pirmininka, nepatvirtintiu ataskaitos, galit reikalauti audito. galit pats tapti pirmininku- zinoma jei kiti nariai jus isrinks.

"Vidmantas" <vidmantas9@gmail.com> wrote in message news:grdmu0$cf3$1@trimpas.omnitel.net...
1--> tai reiskia, kad buta pardaves zmogus vistiek lieka skolingas.

2--Bet kodel jis

3----mano supratimu, bendrija eme paskola,
> bet atsakingi visi pasirasiusieji, taip pat, ne visiems vienodo dydzio
> paskolos ir buvo padalintos, kadangi vienu kvadratura didesne, kitu mazesne.

4---> Jei mes jau sugrazinom paskola uz savo buta, ar mes turetumem prisidet ir
> prie to negrazinusiojo?

5---Kas gresia bendrijos bankroto atveju? ar bankas gali
> kesintis i bendrijos nariu turta?

6---> Ar yra imanoma isstoti is bendrijos? nors visas namas jai priklauso?

7---- man