Tema: Re: reikia pagalbos del bendrijos naikinimo
Autorius: Vidmantas
Data: 2009-04-06 22:58:56
tai reiskia, kad buta pardaves zmogus vistiek lieka skolingas. Bet kodel jis
liko skolingas ne bankui, o bendrijai? mano supratimu, bendrija eme paskola,
bet atsakingi visi pasirasiusieji, taip pat, ne visiems vienodo dydzio
paskolos ir buvo padalintos, kadangi vienu kvadratura didesne, kitu mazesne.
Jei mes jau sugrazinom paskola uz savo buta, ar mes turetumem prisidet ir
prie to negrazinusiojo? Kas gresia bendrijos bankroto atveju? ar bankas gali
kesintis i bendrijos nariu turta?
Ar yra imanoma isstoti is bendrijos? nors visas namas jai priklauso? man
nepatinka procesai, kurie vyksta bendrijos viduje, matau daugybe neskaidriu
dalyku, nepateikiami, jokie paslaugu pirkimo kvitukai, uz kurias veliau
vykdomos rinkliavos, taip pat apgaudinejama nurodant neteisingus tarifus
(pzv uz 1 vandens kubini metra). Ar as galiu is jos isstot?