Tema: Re: Peilis is uzsienio
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-03-31 13:25:34
Mano supratimu sakinys apima bet kurį iš pateiktų apibūtinimų:

1. duriamieji su automatiškai iššokančia geležte;
2. duriamieji su automatiškai atsilenkiančia geležte;
3. pjaunamieji su automatiškai iššokančia geležte;
4. pjaunamieji su automatiškai atsilenkiančia geležte.

T.y., automatiškumą traktuoju kaip privalomą požymį, nors galima ir kita traktuotė, negaliu nesutikti.
Johnas.