Tema: Re: Peilis is uzsienio
Autorius: Laimis
Data: 2009-03-31 12:35:45
Linas Petkevičius rašė:

> Niekada nekio mintis, kad kortikas leidziamas civilineje apyvartoje. Tuo
> labiau, skaitant ir interpretuojant ginklu istatyma.

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.rezult_l?p_nr=&p_nuo=&p_iki=&p_org=2790&p_drus=&p_kalb_id=1&p_title=&p_text=&p_pub=&p_met=&p_lnr=&p_denr=&p_es=0&p_rus=1&p_tid=&p_tkid=&p_t=0&p_tr1=2&p_tr2=2&p_gal=

o konkrečiai:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=252960&p_query=&p_tr2=

Žuvies dorojimo, turistiniai, medžiokliniai, koviniai, „išgyvenimo“
(survivor) peiliai ginklams nepriskiriami.

Sportinės paskirties įrankiai taip pat, kaip ir ūkinės bei buitinės
paskirties įrankiai, ginklams nepriskiriami.

D kategorijos nešaunamiesiems ginklams priskiriami:

• kardai, kalavijai, durklai, stiletai, durtuvai, špagos;

• koviniai kirviai, alebardos, koviniai dalgiai, kovinės ietys, kovinės
šakės;

• svaidomieji peiliai;

• smogti pritaikyti ginklai:

        - įrankiai, kuriuose smūgiui sustiprinti smogiantysis elementas
pritvirtinamas lanksčia arba spyruokliuojančia
jungtimi – koviniai spragilai, nunčakai;

        - kuokos ir vėzdai.

Vistiek lieka klausimas su ginklų įstatymo 31 ir 32 straipsnių prieštara (?)