Tema: Re: Bus internetas greičiu 300MBPS padėkit išsirink maršrutizatorių ir USB WiFi 300MBPS palaikymui
Autorius: Satrapas
Data: 2016-02-04 22:27:18
Taigi sakei usb wifi kisi i sat imtuva? Ka tu ten su tuo imtuvu trorentus
kachalinsi ar kokius uhd iptv streemus ziureisi?
Nesuprantu kam tau sat imtuve 300mbps?

Gali pasiziureti kazka is  alfa network gaminiu http://goo.gl/6nY7S2 ar
lietuvoj prekiauja nezinau.
Turiu seno modelio AWUS036H , sandeli nei laptopas nei smartfonas nei
plansetke negaudo.Sitas surenka visas penkias padalas ir dar viso kaimo
wifijus parodo :)