Tema: Re: Re: Bus internetas greiĨiu 300MBPS padÄ—kit i Å
Autorius: Darius
Data: 2016-02-03 21:58:15
Butent tokia marsrutke naudoju jau pora metu. Nezinau, gal dabar jau
prekyboje jos antra versija, V2, tai gal geresne. Nes pas mane V1, tai
paleidus torenta viena kita maksimaliu greiciu, sminga marsrutke. Galvojau
gal apdeitas pades - gal truputi ir geriau, bet vis tiek sminga. Galvojau,
gal vedinimo jai truksta, korpuse prigreziojau graziai skyliu, tikrai siluma
turi per kur iseiti. Vis tiek taip pat sminga. Dar nebandziau tik coolerio
primontuoti.
Zodziu, jeigu sminga, tai isjungi, 5s palauki, ijungi ir toliau veikia. Vel
sminga. Ir t. t.
Gal tik del WiFI taip smigineja, jeigu butu tik laidinis LAN, gal
nesmiginetu.

Jeigu ka, keisciau i tavo senuka D-Link. Man geriau letesnis, bet stabilus.
Ar domintu keitimas?