Tema: Re: Bus internetas greiĨiu 300MBPS padÄ—kit iÅ
Autorius: G
Data: 2016-02-03 09:03:39
Visi tą gali, na nebent 25 MAC'ų neįrašysi per web interfeisą. Apie
palaikančius WRT ir Mikrotikus nešnekam šiuo atveju.

Nu bet nori pasakyti, kad visuomet laikai wifi atidarytą, ir tik su MAC
filtracija? Duok sugebėjimų mac-spoofingui atlikti nereikia :) Aišku,
jeigu aplinkui vien pensininkai gyvena, arba nuosavas namas, tai net ir
MAC filtruoti nebūtina.