Tema: Re: Bus internetas greiĨiu 300MBPS padÄ—kit iÅ
Autorius: Ramaas
Data: 2016-02-03 09:28:40
Galvoji jai per mac eina sujungimas tai laisvas internetas?
kiekvienas daiktas (telefonas, planšetė, ir t.t.) turi kitokį mac
mano išbandyta- neturi tokio mac pasvajok apie prisijungimą prie
interneto gali tik. D-Link dir-615 savo darbą atliko puikiai, dir-615
turi mac kuris gali praleisti tik tokį mac arba jį atvirkščiai neleist.
Man reik per mac dėl palydovinio imtuvo, jis per slaptažodį naudojant
USB WiFi neprisijungia o padarius laisvą priėjima per mac prašom veikia.

R.