Tema: Re: Bus internetas greičiu 300MBPS padėkit išsirink maršrutizatorių ir USB WiFi 300MBPS palaikymui
Autorius: Johnas neSmithas
Data: 2016-02-04 18:14:24
Tai tada kam tau uzsiimti aplamai tokia saugumo imitacijos nesamone?

padaryk hidden SSID ir tik zinodami pavadinima prie jo prisijungs kam reikia
:)
o kas ieskos to paslepto SSID tinklo pavadinimo ,tai jei nores pasijungs ir
per MAc'us....

"Ramaas"  wrote in message news:n8vl6u$pli$1@trimpas.omnitel.net...

Nu apeikit,laužkitės, 10 metų kol kas neapėjo niekas, o ir kam?
visi turi internetą, ir niekas nesuka galvos apie įsilaužimą.
Vienas kas įsilaižęs sėdi (netik pas mane ) tai Microsoft su 10-tuku

R.