Tema: Re: Panašu, kad dropbox.com nulaužtas
Autorius: YZF
Data: 2013-09-08 17:16:07
On 2013.09.08 16:57, Laimis wrote:

> Jei nesupranti, ką akcentavau atsakydamas, tai primityviai mąstai pats.
> Ką (neefektyviai) naudoja matyti jau ir KEdas papost'intoje nuotraukoje.
> Tai dabar įjunk neprimityvaus mąstymo likučius ir gali pasamprotauti,
> kaip šalia gana atsitiktinių simbolių kratinių, kurių, adresuotų
> domenui, ir taip yra nykstamai mažai (gal keli šimtai, gal gal keli
> tūkstančiai per kokius metus), palyginus su jų net ir optimizuota
> variantų aibe (milijonai ir milijardai kombinacijų) ima ir pataiko
> neatsitiktinis prasmingas (sudurtinis) žodis. Ir tik vienas jų, nors
> [...]

Nu ir?

Paimam net teorine apimti: 2TB, padalinam is keliu tukst. spameriu (o
gal ir daugiau), kurie dirba non stop, ir karta per metus ar du, ima ir
pataiko. Ir pagal atsitiktines tikimybes desnius nereikia visu 100%
ispildyti kad pataikytum. Uzteks ir ~50%.

Nors bendrai tai ne, visgidropboxa nulauze. Pasieme visus adresus (is
visu DB vartotoju, kuriu ~100mln) ir visiems issiunte spama. Ir man
issiunte, nors as jokio dropboxo ant to emailo gyvenime neturejau.

Eik gal pailsek, nes karsta.