Tema: Re: Panašu, kad dropbox.com nulaužtas
Autorius: YZF
Data: 2013-08-21 23:08:02
On 2013.08.21 22:03, KEdas wrote:
> Į kokį adresą laišką gavai, captain obvious?
> Jei dar neperskaitei šio susirašinėjimo temos, tai paaiškinu – paties
> spamo turinys nelabai įdomus, įdomesnis yra el. paštų sąrašo patekimas
> spameriams.

NU bet tu ir dauztas. Tai jeigu ta pati spama kurie tas pats zmogus ir
pavare visiems 'automatu' tai visi ji ir gavo. Ir ne is dropbox'o visa
tai atejo. O jeigu tu galvoji kad el.adresu generavimo skriptai sukurti
tik tam kad generuoti TIK atsitiktines raidziu ir skaiciu kombinacijas
tai turbut ryskiai proto perteklius.

Ir tai ka tu pas save 'matai' kaip ateinancius adresus tai toli grazu
nera viskas kas siunciama i tavo puse. Tavo ISP (ir email provideris)
dali siuksliu jau nufiltruoja, nori tu ar ne, o kai kada bus koks
sugeneruotas dviratis@kedas.lt ir stai tau rezultatas.

bet tu gal, budamas labai protingas, nesigilink i sia sriti. Tavo
patarimu cia tikrai nereikia.