Tema: Re: Panašu, kad dropbox.com nulaužtas
Autorius: display-name
Data: 2013-09-05 08:19:30
O kaip paaiškinti tokį dalyką, kad esu užregistravęs vieną el. pašto adresą
dar nuo tų laikų, kai tik atsirado gmail ir buvo tik su pakvietimais. Iš to
pašto esu išsiuntęs tik vieną testinį laišką sau, niekur jo nesu registravęs
ir pan. Dabar atsidariau pasižiūrėt įdomumo dėlei, o ten vien spamas. Tai
jau galiu teigti, kad google nulaužtas ? :)