Tema: Ats.: Kas per ?... tas Mezonas?
Autorius: siGis
Data: 2013-03-30 11:07:22
Gal ir taip, bet su praktiniu situ savoku taikymu tai gemorojus.
Garantuotai susipainios zmogus kuris su tais reikalais susiduria
laabai retai. Reiketu labai smulkiai aiskintis koks kredito, debito
santykis su iplaukom, islaidom, pasiskolinimu, paskolinimu ir t.t.
Kodel netinkami paprasti ir aiskus zodziai?

O mano atveju tai vis tiek nesuprantu del ko man turetu rupeti kokias
ekviligristikas jie daro pas save viduje ir kaip jas vadina. Paemiau,
pameginau, netiko, grazinau - simtu procentu pagal ju paciu apibreztas
salygas. AMEN. O pas save jus ten nors ir mazochizmu, ar kanibalizmu
uzsieminekit...

"Jurgis"  parašė naujienų news:kj53g8$sub$1@trimpas.omnitel.net...

Na biski savisvietai, ateiciai, kad zinotumet:)
Debetas ir Kreditas turi atvirksciais reiksmes - is kurios puse
ziuresi.
Pasistengsiu paprastai ir aiskiai:

Tamstai tavo turimi pinigai yra debetas, o skolos - kreditas.
Kitai pusei , t.y. mezon, tamstos skola, kuri buvo neteisingai
priskaityta yra debetas (turtas), o kai tamsta tą skolą sumokate, tai
mezonas kredituoja Jūsų skolą ir debetuoja savo pinigus.
Taigi, mezon atstovas, visiškai teisingai parase - kreditavo Jūsų
skolą,
t.y ja nurase.

O jei dar trumpai ir paprasciau:
Jei tu man skoloj 100 Lt, tai si suma stovi pas tamsta kredite
(skolos),
o pas mene debete (turtas).