Tema: Re: Kas per ?... tas Mezonas?
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2013-03-28 09:19:21
Tarp kitko, "normaliam zmogui" debeto ir kredito savokas geriausia atsiminti
pritaikant bankininkystes analogija "debeto pavedimas" ir "kredito
pavedimas". Debeto pavedimas, naudojamas, pvz. tiesioginiame debete, kai nuo
tavo saskaitos nuraso pinigus. Kredito pavedimas, be abejo, yra atvirksciai.
Taigi saskaitos kreditavimas reiskia, kad tavo saskaitoje pinigu padaugejo
(arba sumazejo skola).

O kad jau cia o.law, tai zr. Mokejimu istatymo 2 str.