Tema: Ats.: Kas per Š... tas Mezonas?
Autorius: siGis
Data: 2013-03-29 12:33:05
Atsakymas gautas. Taskai sudelioti. Bent jau pokalbiuose. Nesuvokiama
tik kodel tam reikejo visos sitos nesamones. Nejaugi taip sunku
padaryti irs karto, kad grazinus iranga ir nutraukus sutarti jokie
klaidinantys laiskai nebutu siuntinejami.

"ZetaJones"  parašė naujienų news:kj3bsa$b33$1@trimpas.omnitel.net...

yra tiesos.
Visi turi pagalvoti, kaip juos supras klientai. Profesinis zargonas
suprantamas tik srities specams.
Palaukim atsakymo i antra laiska, bet manau, kad jo nebus :)