Tema: Re: Kas per ?... tas Mezonas?
Autorius: Jurgis
Data: 2013-03-30 01:10:16
Na biski savisvietai, ateiciai, kad zinotumet:)
Debetas ir Kreditas turi atvirksciais reiksmes - is kurios puse ziuresi.
Pasistengsiu paprastai ir aiskiai:

Tamstai tavo turimi pinigai yra debetas, o skolos - kreditas.
Kitai pusei , t.y. mezon, tamstos skola, kuri buvo neteisingai
priskaityta yra debetas (turtas), o kai tamsta tą skolą sumokate, tai
mezonas kredituoja Jūsų skolą ir debetuoja savo pinigus.
Taigi, mezon atstovas, visiškai teisingai parase - kreditavo Jūsų skolą,
t.y ja nurase.

O jei dar trumpai ir paprasciau:
Jei tu man skoloj 100 Lt, tai si suma stovi pas tamsta kredite (skolos),
o pas mene debete (turtas).