Tema: Re: Kas per Š... tas Mezonas?
Autorius: raganius
Data: 2013-03-26 18:48:29
Taip taip..
čia sutarties administravimo mokestis.
Pasieškok sutartyje, kažkur mažom raidelėm turi būti. Susimokėsi ir viskas.

"siGis"  wrote in message news:kisapi$kjv$1@trimpas.omnitel.net...

Pries kuri laika buvau paemes ju iranga nemokamam pabandymui. Jie ten
vykde tokia akcija. Na pabandziau, nieko nesigavo, nes gyvenu silpno
signalo zonoje ir jau kita diena grazinau. Buvau perspetas, kad galiu
gauti el. laiska su siulymu susimoketi uz paslaugas. Sake, kad
nekreipciau i ji demesio. Taip ir padariau. Bet kai pradejau gauti
siulymus susimoketi uz paslauga kuria nesinaudoju kas menesi kantrybe
baigesi. Pameginau issiaiskinti ka jie cia rezga ir parasiau gana
pikta laiska.

Gavau toki atsakyma:
"Laba diena,
Jums yra jau kredituotas 29 Lt sutarties administravimo mokestis pagal
sutarti Nr. MMC00654. Siuo metu skolos nera.
Atsiprasome uz patirtus nepatogumus."

Taigi paaiskinkit man kas per Š... tas Mezonas ir ka jie ten rezga?

siGis
http://sigis.ym.lt/piwigo/