Tema: Re: Šašlyko receptas
Autorius: Gintarė
Data: 2013-05-10 13:22:19
Sveiki, Justai,
zmonems, kurie megsta gaminti ,cia ne kankyne, o malonumas , be to, tikrai
nera ilgas procesas, pats pabandykite ir isitikinsite.  Be abejones, visur
reikia ideti darbo ir sirdies, tada ir rezultatas geras. Sviezia mesa tik su
druska ir pipirais kepu daznai, labai skanu, bet cia jau kitas receptas.
Galima bandyti ivairius, argi ne idomiau?

"Justas"  wrote in message news:kmgvd1$qlb$1@trimpas.omnitel.net...

kankyne cia kazkokia. o jus pabandykit gera, sviezia mesa tik su druska
ir juodais pipirais teisingai pakept. o valgyt su megiamom svieziom ar
keptom darzovem. turbut rezultatas dazna nustebins ir i tuos marinavimus
kitaip pradesit ziuret