Tema: Re: Sonkauliukai
Autorius: Night
Data: 2011-03-28 13:50:18
Ne visai tiksliai, bet apytiksliai:

Paimam puoda, ikaitinam, pilam slakeli aliejaus, dedam pora kapotu svogunu ir ~400 g sonines
supjaustytos "spirguciais". Viska pakaitinam, kad spirguciai issileistu o svogunai pagelstu.
Priklausomai nuo sonines, kiek ji linkusi greitai tirpti, aliejaus galima ir nepilti. Taip pat visa sita
procedura galima atlikti keptuveje, jei puodas netikes. Tada i sita reikala verciame apie 1 kg nuvarvintu
skystimu kopustu. Dedame 400 g. konservuotu pomidoru (jei nepjaustyti - supjaustome pries dedant).
Beriame raudonelio, druskos, gerai gerai ismaisome. Pilame kokia puse stiklines vandens.
Uzdengiame dangti ir troskiname, maziausiai valanda. Beje, tie kopustai sekancia diena skanesni... :)